Når virksomheden skifter adresse
Vi har stor erfaring i kontor- og virksomhedsflytninger og ved, hvad der kræves for
at alt går smidigt efter planen til den aftalte pris. Som ved private flytninger arbejder
vi med omtanke og respekt for virksomhedens værdier.
Vi holder gerne indledende flyttemøder og planlægger i forhold til opmærkning mv.,
På den måde koordineres flytningen af de enkelte afdelinger, kontorer og arkiver
bedst muligt.
Vi emballerer skrøbeligt inventar og leverer også forskelligt emballage, herunder
specielle bobleplast- skærmposer til PC skærme.
For at gøre flytningen så smidig og lidt forstyrrende som mulig, kan vi naturligvis arbejde
udenfor normal arbejdstid.
Kontakt os for et uforpligtende besøg og lad os tage en snak om flytteprocessen og om I
ønsker et fast tilbud på opgaven eller afregning pr. time.
Ring nu og få et godt tilbud
Eller send en mail til os på:
